24 Ekim 2011 Pazartesi

Fuck me to the end of love!

'Gittiğimi çok sonra anlayacaksın,şimdi uğurluyorsan sende kalan yanlarıma güvendiğin içindir.' demiştim bir zamanlar.Ama olaya yakıştırdığım şarkı 'Dance me to the end of love' dan 'Die Die My Darling' e dönünce ne kadar salak olduğumu anladım. Belki de hata bendedir çünkü benden hoşlanmayan birine 3.5 sene hatta daha fazla şans tanıdım çünkü sevmiştim. Karşımdaki insan da sevmişti en azından öyle hissetmiştim zaman zaman.Şöyle baktığım zaman cidden ortak birşey bulamadığım bir ilişkideymişim bunu anladım.Niye bunu bile bile bu kadar bekledim bilmiyorum.Şöyle baktığım zaman yanlışlarımın  tabi ki de olduğu bir süreçti.Bazı olayları nasıl da sindirebildiğime yine de inanmıyorum.Neler yaşadım, nelerle karşılaştım, nasıl büyüdüm... Cidden iyi anların da yaşandığı bu süreç artık unutulmak için ilk sıralarda olan anıların arasına girdi. Karşımdaki insan da benzer düşünüyodur sanırım. Bir gün bu hadde geleceğimi hiç düşünmezdim.Bitmiş bir filme çeşitli sonlar uydurmuşum. Oysa asıl son en iyisiymiş. Gereksiz yere umutla bir şeyler beklemişim. Her zaman mutlu sona alıştığımızdan hiç bir zaman kötü bitmesini istemiyoruz bu da bizim genel yanılgımız.İki taraf için de olay 'Fuck me to the end of love' olayına dönen bir ilişkide olayı uzatmak genel bir hayal dünyasıymış cidden.Olayı iyi yanlarıyla görüp bu ilişkinin 3.5 seneden 30 belki de 60 seneye ulaşmaması güzel geçirilen zamanlarla birlikte tek tesellim sanırım. İki tarafa da mutlu gelecekler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder