29 Eylül 2011 Perşembe

winter is coming korkuyorum reyis...

Evveeet harçlarda yeni düzenleme yapıldı ve herkes bir muammayı beklemekte. Şimdi kimi diyor ki yeni harç düzeni değişti eski sistemde harç ödenecek kimi de diyor ki yeni sistem onaylandı o şekilde ödenecek. Şimdi yeni sistem bilmiyorum ama bana daha bir avantajlı olduğundan mı ne bana daha bir güzel geldi ama herkes harçlar haraçlar falan diye kendini yırtıyor. Yani yanlış mı anladım bilmiyorum ama yeni sistemde alttan dersin yoksa bütün dersleri yeni alıyorsan sana giren çıkan yok birinci sınıf ne ödüyorsa sen de onu ödüyorsun 3. sınıf ol 4. sınıf ol uzatmış ol. Ha alttan dersin varsa ve de bunu 3 ten fazla alıyorsan o zaman sana girmeye başlıyor yavaştan.Hatta 4 senelik üniversiteyi 7 senede bitiremezsen normal harcı da ödemeyip sadece aldığın ders kadar biraz cezalı harç ödüyorsun bunu neresi ilginç anlamadım.Tamam şöyle bir söz var ki çok takdir ederim:'üniversiteyi 4 senede bitirirsen 4 sene, 5 senede bitirirsen 1 sene kaybedersin' diye hatta ben 5.5 sene de bitiren biri olarak bokunu bile çıkarmış biriyim. Eski sisteme göre 1000tl harç ödemem gerekirken şimdi yeni sisteme göre 500tl ödeyeceğim ama hala ne kadar ödeyeceğimi bilmiyorum ve olay 6 ekimde belli olacak. Winter is coming ve ben çok tedirginim. Olursa ekime olmazsa sikime kadar demeyi de çok isterdim ama bir ayımı bu muammaya göre geçireceğim için buradan yetkililere sesleniyorum söyleyin ne kadar ödeyeceğimi adamı hasta ve de paranoyak etmeyin bitti nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder